Sunday, February 21, 2010

Ѓорѓи Крстевски - Љубов е

Em
Журка на втори спрат
Во овој празен град
C
Со луѓе како ѕидови
Em
Во мојот чуден свет
Со лаги и афери
C
Каде нема вљубени
(мост)
G D
И во себеси се гушам
Em C
Дур ги гледам и ги слушам
G D C
Како велат не сме еден за друг јас и ти

Em
Си трошат зборови
Ти знаеш најдобро
C
Нема да ги послушам
Em
Празни разговори
C
Едно е сигурно
D G
Ќе морам да ти признаам

(мост)
G D
ма ти ме мачиш кога спијам
Em C
и веќе неможам да кријам
G D C
и да барам логични одговори

(реф)
G D
земи се, почести се
Em C
длабоко во мене вгнезди се
G D Em D
не верувај, ќе чуеш безброј лаги за мене
скроти ме, не плаши се
смело крај мене да застанеш
G D C
насмевни се, и штом чуеш строфа-две
G
ќе знаеш љубов е...
Ти си ми звезда сјајна
Ти си моја тајна
Песна што ќе биде хит
Сакам да те љубам
Тивко да те будам
Со нови стихови

И ќе пукнам кога велат
Нема надеж штом ве делат
Километри долги и религии

No comments:

Post a Comment